22 november 2024
Nieuwsgierig of u het beter doet dan andere kindermode-ondernemers? [enquête]
Kleine fabriek en kindermodevakblad Bengels slaan de handen ineen. Graag willen we weten - buiten alle statistieken om - hoe bezoekers van kleine fabriek en lezers van Bengels ervoor staan, hoe ze zich profileren en waar ze behoefte aan hebben.
We nodigen u van harte uit om mee te doen aan ons onderzoek. Onder de deelnemers stellen we 5 VIP-treatments beschikbaar voor kleine fabriek (2x toegang en lunch + P-kaart). Ook krijgt u de laatste twee edities van Bengels thuisgestuurd. Vul onderstaande in en maak kans!
Hier volgen enkele vragen over u als retailer.
Bent u detaillist?
Ja --> Vul dan onderstaande vragen in!
Nee, of: weet ik niet --> Bedankt voor uw medewerking!
Wat voor type winkel heeft u?
één of meerdere stenen winkels
één of meerdere webshops
stenen winkel(s) en webshop
warenhuis
Anders, namelijk:
0 + 7 =
*
Uit welke productgroep haalt u het grootste deel van uw omzet?
Kleding
Speelgoed
Interieur
Schoenen
Anders, namelijk:
Hoe is de eerste helft 2014 t.o.v. 2013 voor uw bedrijf verlopen?
Groeiende omzet
Zelfde omzet
Afnemende omzet
Weet ik niet
In geval van omzetgroei, hoe verklaart u deze?
Toegenomen of start verkoop in de stenen winkel
Toegenomen of start verkoop online
Overname
Andere online activiteiten
Samenwerking met andere partijen
Vernieuwing concept winkel
Nieuwe productgroepen toegevoegd aan assortiment
Producten uit een andere prijscategorie (hoger/lager) toegevoegd aan assortiment
Weet ik niet
Anders, namelijk:
Email
Hoe omschrijft u de omzetverwachtingen voor de tweede helft van 2014?
Optimistisch
Gematigd optimistisch
Neutraal
Gematigd pessimistisch
Pessimistisch
Waarin bent u van plan te investeren in 2015?
Online activiteiten (website, webshop, social media etc)
Extra personeel
Scholing van personeel
Marketing
Fysieke verbeteringen stenen winkel
Samenstelling assortiment (meer voorraad / nieuwe merken)
N.v.t.
Anders, namelijk:
Bent u online actief voor uw winkel?
Nee
Ja --> specificeer uw activiteiten in de volgende vraag.
Hoe bent u online te vinden? (Meerdere antwoorden mogelijk)
Website (met alleen product- en contactgegevens)
Blog
Webshop
Social media
Op welke sociale media kanalen bent u actief voor uw winkel?
Facebook
Twitter
Pinterest
Instagram
LinkedIn
Tumblr
Google +
Nu volgen enkele vragen over kleine fabriek.
Op kleine fabriek organiseert Bengels i.s.m. kleine fabriek een lezing over trends door trendwatcher Jan Agelink.
We zijn benieuwd naar uw mening over eventuele andere onderwerpen voor ons lezingenprogramma.
Zou u op kleine fabriek meer willen horen over het nut en het gebruik van sociale media?
Nee
Ja, over alle kanalen
Ja, over het gebruik van Facebook
Ja, over het gebruik van Twitter
Ja, over het gebruik van Pinterest
Ja, over het gebruik van Instagram
Ja, over het gebruik van LinkedIn
Ja, over het gebruik van Tumblr
Ja, over het gebruik van Google+
Welke onderwerpen spreken u nog meer aan? (Meerdere antwoorden mogelijk)
Online marketing: bloggen en bloggers, wat is het? Hoe doe ik dat en waarvoor kan ik het inzetten?
Waar moet ik over schrijven op mijn blog of social media kanaal en waar moet ik op letten?
Nieuwsbrief of social media: wat levert me het meeste op?
Relevante nieuwsbrieven maken: hoe doe ik dat?
Wat zijn slimme online marketing tools?
Online marketing: waar moet een website aan voldoen en wat kost het?
Online sales: hoe start ik een webshop, en wat kost het minimaal? Wat heb ik nodig?
Online sales: ik wil geen eigen webshop maar wil wel online verkopen, hoe doe ik dat?
Styling: hoe maak ik in korte tijd en met een beperkt budget een leuke inspirerende etalage?
Technische ontwikkelingen in de retail: mobiel betalen, gebruik smartphones en tablets in de winkel.
Mogelijkheden van nieuwe technologie in de mode (stoffen en materialen).
Zo efficiënt mogelijk inkopen: de beste tips & tricks.
Visuele identiteit van uw winkel: hoe zorg ik dat het totaalplaatje van mijn winkel klopt? (Huisstijl: logo, website, inrichting winkel, social media)
Hoe verschijn ik hoger in Google? (SEO)
Moet ik wel of geen reviews en social media buttons toevoegen?
Wat is conversie en hoe kan ik mijn conversie verhogen? (Percentage van bezoekers dat uiteindelijk iets koopt)
Anders, namelijk:
Hier volgen enkele vragen over kindermodevakblad Bengels.
Waar zou u meer over willen lezen in Bengels?
Nieuws uit de kindermodebranche
Marktcijfers
Ontwikkelingen in de markt
Trendontwikkelingen
Collectieberichten en merken om in de gaten te houden
Bestverkochte labels bij collega's
Interviews en achtergrondverhalen
E-businesstips en ontwikkelingen
Beoordeel de volgende aspecten van Bengels (1 = zeer slecht, 10 = uitstekend)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Onderwerpkeuze
Kwaliteit van de artikelen
Actualiteit
Taalgebruik
Vormgeving en design van het blad
Veelheid aan advertenties
Hoe waarschijnlijk is het dat u het tijdschrift Bengels zult aanbevelen aan anderen, zoals collega's of personeel? (1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeer waarschijnlijk)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hoe vaak bezoekt u Bengels.nl?
Meerdere keren per dag
Elke dag
2-3 keer per week
1 keer per week
Enkele keren per maand
1 keer per maand of minder
Vrijwel nooit
Laat hier verdere commentaren of tips achter voor Bengels of kleine fabriek.
Hartelijk dank voor uw medewerking! Als u kans wilt maken op één van de 5 VIP-treatments (2 x toegang, lunch en P-kaart) tijdens kleine fabriek en de laatste twee edities van Bengels, laat dan hier uw e-mailadres achter.
Disclaimer
|
Contact
Wilt u een abonnement of proefnummer van ons vakblad? Klik dan
hier
Wilt u meer informatie over adverteren? Klik dan
hier
© 2024
MYbusinessmedia bv